Excel Pro

Excel Pro (XPRO) by Dato Fadzilah Kamsah

Excell Pro

No products were found matching your selection.

Excell Plus

No products were found matching your selection.

Buah Tamar

Merupakan makanan sunnah. Ia juga membantu tekanan darah yang sinat dan menjadi natural energy booster.

Susu Kambing

Merupakan makanan sunnah. Ia juga membantu perkembangan otak dan sistem penghadaman. Baik juga untuk tubuh badan, tulang dan gigi.

Vitamin C

Membantu meningkatkan imunisasi melawan virus dan bakteria.

Prebiotik

Membantu mengekalkan kesihatan usus. Meningkatkan kemampuan daya fikir dan fungsai otak yang lebih efisyen.

Probiotik

Baik untuk kesihatan usus dan penghadaman. Meningkatkan metabolisma badan dengan mengestrak lebih banyak tenaga daripada nutrien makanan.

EXCEL PRO HANYA AMBIL SUMBER TERBAIK!

Sumber yang baik akan memberi kesan kepada pengguna. Setiap sumber yang diambil harus tahu kebaikan dan keburukannya.

MANFAAT EXCEL PRO PADA SEMUA PERINGKAT UMUR

Excel Pro (XPRO) by Dato Fadzilah Kamsah Makanan tambahan premium Tok Abah Fadzilah Kamsah. Dirumus khas untuk anak-anak berumur 12 tahun dan keatas.

Membantu masalah

  • Kurang fokus
  • Letih dan mengantuk
  • Mudah lupa
  • Stress berlebihan
  • Masalah penghadaman
  • Perisa coklat seperti Kit Kat
  • 120 biji (tahan 2 bulan) sangat jimat

Mengandungi Kandungan

  • Vitamin C menguatkan imunisasi
  • Bacopa Monieri menguatkan memori
  • Omega 3 membantu kecerdasan
  • Probiotik & prebiotik membantu penghadaman
  • Susu Kambing menguatkan imunisasi dan kesihatan badan

Bila cukup vitamin, mineral dan zat nutrisi, anak insya-Allah akan:

  • Mudah fokus, ingat dan faham bila ulang kaji.
  • Badan kuat, tak mudah selsema dan demam.
  • Imunisasi melawan jangkitan virus.
  • Emosi terkawal, tak mudah marah bila ditegur.
  • Mudah dengar nasihat, kemas bilik sendiri dan tolong ibu bapa di rumah.

MANFAAT EXCEL PLUS

Excel PLUS (XPLUS) by Dato Fadzilah Kamsah. Makanan tambahan premium Tok Abah Fadzilah Kamsah. Dirumus khas untuk anak-anak berumur 2 tahun dan keatas.

Membantu masalah

  • Lemah Daya Ingatan
  • Tantrum
  • G6FD
  • Speech Delay
  • Sindrom
  • Hyperactive
  • ADHD
  • Perisa coklat seperti Kinderjoi
  • 60 biji (tahan 1 bulan) sangat jimat

Ramuan Berkualiti Tinggi

  • Vitamin C menguatkan imunisasi
  • Biji Teratai memberi ketenangan
  • DHA membantu kecerdasan
  • Buah Tamar memberi tenaga tambahan
  • Kolostrum menguatkan imunisasi dan kesihatan badan

Bila cukup vitamin, mineral dan zat nutrisi, anak insya-Allah akan:

  • Mudah fokus, ingat dan faham bila ulang kaji.
  • adan kuat, tak mudah selsema dan demam.
  • Imunisasi melawan jangkitan virus.

EXCEL PRO

Adakah anak-anak anda mempunyai masalah susah nak fokus, cepat letih, senang stress atau susah nak ke tandas?

Tok Abah ada solusi untuk anda! Excel Pro, tablet coklat bernutrisi tinggi yang diperbuat daripada bahan-bahan premium seperti bacopa monnieri, guarana, vitamin C, probiotik, prebiotik, DHA, serbuk kurma & susu kambing!

Excel Pro sesuai untuk semua peringkat umur dari 2 tahun sehingga ke dewasa! Hanya RM89/botol, dapatkan dari team Tok Abah sekarang!

EXCEL PRO

Sumber yang baik akan memberi kesan kepada pengguna. Setiap sumber yang diambil harus tahu kebaikan dan keburukannya. Antara sumber yang baik adalah sumber semula jadi yang telah diakui oleh ramai penyelidik. Dan dalam Excel pro terdapat banyak sumber semula jadi seperti

SEMUA ORANG BOLEH MAKAN EXCEL PRO!

Dari umur 2 tahun sampai orang besar pun suka makan Excel Pro! Khasiatnya bukan setakat untuk budak-budak, tapi juga untuk orang dewasa. Biasalah orang dewasa banyak benda nak fikir, selalu rasa tertekan! Sebab itu bagus amalkan Excel Pro. Excel Pro bantu tingkatkan fokus dan kurangkan stress. Bila kurang stress, hidup pun lebih ceria! Tunggu apa lagi? Jom makan Excel Pro seisi keluarga!

Play Video

IBU BAPA RISAU PADA ANAK TAK CUKUP NITRISI

Bila bercakap tentang pemakanan, pasti ramai ibu yang pening dan risau jika anak-anak tidak mendapat nutrisi yang secukupnya. Lagi-lagi kalau anak ni sejenis yang cerewat dan memilih. Cubalah Excel Pro! Excel Pro mengandungi bahan-bahan yang dapat memberi nutrisi tambahan untuk anak-anak. Dengan rasa coklat yang sedap, Excel Pro sesuai untuk diambil setiap hari!

22.00 MYR

Ramai mak ayah yang mengadu macam ni. Anaknya bukanlah nakal atau susah nak diam. Tapi bila belajar di rumah, stress dia lain macam!

Mak ayah stress, anak pun stress. Aduh, macam mana ni?

Dato Dr Fadzilah Kamsah ada solusinya! Tablet coklat sedap yang boleh bantu kurangkan stress. Bukan sahaja untuk anak tapi untuk mak ayah juga!

Tablet coklat apa? Tablet coklat bernutrisi tinggi, Excel Pro! Mengandungi 9 bahan premium, Excel Pro sesuai untuk seisi keluarga!

22.00 MYR

Play Video

Anak bila tengok tv atau main game terus laju. Bila suruh siapkan kerja sekolah, bukan main liat!

Lagi-lagi kalau buat soalan matematik, buka buku pun kalau boleh nak tutup balik.

Alhamdulillah selepas emaknya beri makan Excel Pro, balik mengaji sahaja terus semangat nak buat kerja sekolah. Dah tak letih dan mengantuk semasa belajar.

Tahukah anda, dalam Excel Pro ada Omega-3 dan Guarana untuk bantu tingkatkan keupayaan minda, membantu fokus dan perbaiki mood.

Jom bangkitkan semangat belajar dengan Excel Pro!

22.00 MYR

ANAK BOLEH JADI PANDAI..?

Betul ke makan Excel Pro ni, anak boleh pandai? Sebenarnya, tak ada satu produk pun yang boleh buat anak terus jadi bijak.

Tapi dengan Excel Pro, ia mampu untuk membantu anak-anak dari segi EQ, IQ dan fizikal. Diiringi sokongan & doa dari ibu bapa, insyallah mereka boleh berjaya!

Excel Pro, tablet coklat bernutrisi tinggi. Sesuai untuk seisi keluarga!

22.00 MYR

VITAMIN C UNTUK ULANG KAJI !

Perkara penting yang sering diabaikan oleh pelajar ketika ingin mengulang kaji ‼️

Tidur yang tidak Cukup!

Tidur yang kurang dapat Melemahkan Imun Badan kerana Berjaga lewat malam untuk megulangkaji pelajaran .

Dalam kita sebagai pelajar berusaha menjadi pelajar cemerlang kesihatan perlu di jaga, ulangkaji bersungguh-sungguh dan amalkan;

Excel Pro Tablet Coklat yang mengandungi vitamin C yang mampu meningkatkan tindak balas dan pelindungan imun serta mempercepatkan tempoh penyembuhan.

Bila imunisasi terjaga, baru lah segar sepanjang hari dan lebih fokus untuk belajar !

Jom amalkan Excel Pro !

22.00 MYR

BUAH GUARANA.

Ada satu pokok berbuah namanya Guarana. Pokok ini berasal dari negara Brazil. Nak tanam pokok ni dekat Malaysia bukan senang tau!

Nak import pokok Guarana ke Malaysia, ada banyak proses. Pertama, rawatan kuarantin di negara asal dan negara transit sebelum sampai ke dalam Malaysia. Bila dah sampai pintu masuk Malaysia, diperiksa oleh pegawai dan kuarantin lagi. Nak tanam Guarana dekat Malaysia, pokok kena ada sijil.

Jadi kalau kita baca senarai ramuan dekat produk makanan ada tulis Guarana, tahulah Guarana ni dijaga kualitinya. Kami letakkan buah Guarana sebagai salah satu ramuan istimewa dalam setiap tablet Excel Pro. Kualiti dijaga supaya khasiatnya dapat membantu anda yang makan Excel Pro.

Fungsi Guarana ini untuk membantu tambah tenaga dan memudahkan pembelajaran. Bukan setakat baik untuk budak-budak, orang besar boleh dapat banyak manfaat bila makan Excel Pro ni.

Kami sentiasa jaga kualiti Excel Pro!

22.00 MYR

5 Khasiat dalam Makanan yang Baik untuk Minda

Fasa kanak-kanak adalah masa paling penting dalam perkembangan kognitif seorang insan. Ia berkaitan dengan kemahirannya berfikir, mengingat, mengawal, dan memberi fokus. Semua perkembangan ini bergantung kepada khasiat makanan yang di ambil. Antara makanan yang mampu meningkatkan minda kanak-kanak adalah.

Excel Pro mengandungi semua khasiat yang mampu membantu perkembangan minda anak-anak . Jom amalkan Excel Pro !

  • OMEGA - Omega 3 menyediakan lebih banyak oksigen ke otak.
  • KURMA - Kurma buah yang mampu mencerdaskan otak dan menyihatkan tubuh badan.
  • SUSU - Susu membantu meransang otak , menajamkan fikiran dan mengekalkan tenaga dari sudut mental dan fizikal.
  • BACOPA - Manguatkan fungsi otak dan mengurangkan stress.
  • GUARANA - Tingkatan keupayaan minda dan emosi.

PENGHADAMAN BAIK, SELERA MAKAN NAIK ?

Kenapalah anak susah sangat nak makan? Kita hulurlah makanan yang sedap-sedap pun anak tak ada selera. Mesti ada punca anak jadi macam ni!

Dulu, Tok Abah pun pernah jumpa kes begini. Seorang ibu angkat ini susah hati bila anak angkatnya tak nak makan. Rupa-rupanya berpunca daripada penghadaman yang kurang baik! Kaitan selera dengan penghadaman ini, bila penghadaman anak baik maka badan anak pun jadi lebih sihat.

Makanan yang membantu penghadaman ini, biasanya mengandungi probiotik. Sebut pasal probiotik ni, Excel Pro pun ada tau! Penghadaman baik, nutrisi pun senang diserap oleh badan.

Badan anak yang sihat, selera makannya pun sihat. Bila kita baiki selera dengan penghadaman, insya-Allah selera makan akan sikit-sikit bertambah.

BARU BUKA MUKA SURAT PERTAMA DAH MENGANTUK !

Mengantuk ni penyakit yang selalu menyerang pelajar ketika ulang kaji. Apabila mengantuk anak anak sudah mula hilang fokus untuk belajar.

Ibu-ibu mesti risau bila anak tak dapat fokus semasa ulang kaji. adakah cara bagi mengelakkan mengantuk dan hilang fokus semasa ulang kaji ?

Excel Pro mengandungi serbuk kurma yang mampu memberi tenaga dan mengurangkan mengantuk. Selain itu , ada guarana yang berpotensi untuk meningkatkan kemampuan anak dalam pembelajaran dan mengingat.

Jom bantu anak dalam pelajaran dengan Excel Pro !

MANFAAT & KELEBIHAN EXCEL PRO

  • Mempunyai kelulusan kilang HALAL daripada JAKIM
  • Dihasilkan daripada kilang yang mempunyai status Good Manufacturing Practice (GMP)
  • Makanan tambahan yang berkualiti tinggi dengan harga yang berpatutan
  • Menstabilkan tekanan darah dan menyokong kesihatan minda
  • Penambah zat bagi masalah kekurangan vitamin
  • Bahan aktif Bacopa Monnieri & Prebiotik serta Probiotik
  • Rasa coklat yang enak seakan kitkat
  • Kandungan nutrisi yang tinggi
  • Antioksidan dapat melawan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel dan keradangan
Shopping Cart
0
Scroll to Top